dilluns, 9 d’abril del 2018

Tinc ganes de cridar



Carta de Mercè Figueres a Màrius Torres – 20 de juny de 1937

1º “Tinc ganes de cridar i com que no ho puc fer ......crida la mà nerviosa sobre el paper cridant com una desesperada”.

2º “T’escric perquè estic contenta i em dona la gana de dir-t’ho i de fer-ho constar per escrit”,

Pregunta estrella

Fer un escrit en el qual i surtin les dues frases esmentades a dalt, pot ser alguna cosa que ens ha emocionat, alegrat, captivat ets...
_______________________________________________________________

Tornar a veure el sol

Tinc ganes de cridar i com no ho puc fer perquè la meva prudència no m’ho permet, crida la ma nerviosa sobre el paper cridant com una desesperada. Quant temps de negror, d’ansietat, d’angoixa, i de tristor. Ha sigut molt difícil conviure amb aquests sentiments però, ja he dit prou i prou! T’escric perquè estic contenta i tinc ganes de dir-t’ho i de fer-lo constar per escrit. L’emoció em supera perquè ja torno a veure el sol com brilla, el verd de l’arbrada, les flors amb tots els seus colors, la gent que riu i no em molesta, sinó al contrari em contagien. Quant temps t’he fet patir! Aquest ha sigut el motiu per aferrar-me a les parets del pou profund i bru fins a sortir-ne i córrer sense mirar enrere. Tinc ganes de viure, per tu i amb tu.

Emi Sánchez / 16-02-2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada