dimarts, 24 d’abril del 2018

Confident de la lluna


Marius Torres parla amb la lluna i li recita versos pensant que a traves d’ella arribaran a la Mercè Figueres.

Pregunta estrella

Escriure un relat en el qual la lluna sigui la teva confident.
_______________________________________________________________

Confidències a la lluna

La lluna és la llanterna dels meus pensaments. Li parlo de les meves cabòries i ella sempre m’il·lumina el camí, a vegades és pedregós i d’altres no hi ha obstacles però ella sempre em dona llum per veure-hi clar. A la meva confident li agrada jugar a fet i amagar, a vegades ho fa rere els núvols, o bé es reflecteix en el mar perquè dubti, d’altres es va amagant a poc a poc per un costat i surt per l’atri. Sempre  m’enganya, perquè quan penso que està creixent i que aviat la veuré formosa resulta que és a l’inrevés, quan veu que em desconcerta, riu i m’enamora. Quan està amb les seves amigues, les estrelles i ella escau ben plena, és quan intercanviem converses, em parla d’unes i altres, i jo li explico que molts pintors i poetes la plasmen en les seves obres. La veig feliç i m’acomiado fins l’endemà.

El poeta Vicenç Foix, en un dels seus versos deia “És quan dormo que hi veig clar”, estic segura  que hi veia clar perquè abans d’adormir-se va parlar amb la lluna. Ara que he pensat en aquest poema, serà el moment per reelegir-lo i la propera nit li explicaré a la lluna, segur que sen recorda.

Emi Sánchez / 20-04-2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada