divendres, 27 d’abril del 2018

Un estil que no diu res, però ho suggereix tot


Un estil que no diu res, però ho suggereix tot

Marius agraeix a la Mercè el regal d’uns peücs. I dels peücs fa un símbol, el de la seva terra natal. D’aquesta manera, la Mercè ja sap que els peücs són doblement valorats pel seu amic.  

Pregunta estrella

Escriure un relat en el qual una amiga ens fa un regal i li agraïm d’una manera especial perquè aquest regal ens ha fet recordar una vivència pròpia.
________________________________________________________________


Un regal inoblidable

 Estimada Núria.

No saps les vegades que hi penso amb tu. Mai t’agrairé prou el regal que em vas fer, tu potser ni te’n recordes, però gràcies a aquell antic i caduc ordinador, que em vas regalar, ara estic al dia de les noves tecnologies. Jo ja estava bé escrivint amb les meves llibretes de diferents colors per diferenciar els apunts, però la teva insistència i l’anar heretant altres ordinadors obsolets, he pogut arribar a estrenar un de l’última generació i adonar-me que aquest “petit robot” em va canviar la vida. Si no fos per tu, jo m’hauria quedat enrere dels nous avenços, com tanta gent de la meva generació. A vegades teclejant per a fer un escrit, hem bé a la memòria tots els castics que vaig rebre a l’escola, sancions vexatòria que es practicava quan el dret de l’Infant no existia, per haver teclejat una màquina d’escriure sense estar apuntada a  mecanografia, assignatura que a mi em delia tant. Per això, quan em veig davant del meu fantàstic ordinador, amb ve a la ment tota la gent que m’ha ajudat a fer possible el meu creixement cultural i per tant a la seguretat en mi mateixa, i una d’elles vas ser tu.

Volia que ho sabessis! Una forta abraçada.

Emi Sánchez / 27-04-2018


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada