dissabte, 24 de març del 2018

No t'enyoro perquè penso molt amb tu

No t’enyoro perquè penso molt amb tu

Aquesta frase li diu Marius Torres a Mercè Figueres en una carta que li escriu el 7 de març de 1937.

Regnta estrella

Fer un relat d’una persona que fa tems que  no veus, o que ja no hi és, un lloc etc.
És indispensable escriure la frase “No t’enyoro perquè penso mol amb tu”
________________________________________________________________

Josefina Duran

A la vida de vegades, hi ha persones o situacions que et marquen, en el meu cas va ser una professora. Es deia Josefina Duran, ella em va animar a no renunciar a les meves aspiracions i em va obrir els diferents camins del món de la cultura amb una dedicació extrema. Em va ensenyar que la saviesa no està a retenir-lo tot al cap,  sinó que està a saber a on buscar la informació. I així em vaig anar saciant del que anava trobant pels diferents camins, tot m’agradava, i més buscava, perquè més era menys, semblava una esponja absorbent informació. D’aquesta manera, vaig arribar a la literatura i ja no vaig buscar més. En aquest camí, he trobat altres professores que m’han guiat i altri que m’ha fet conèixer els grans literats i, a més a més m’ha ensenyat  com treure  les emocions a través de  l’escriptura, la qual cosa creia impossible. Tot això li dec a la professora Duran, sense ella no haguera arribat fins aquí i li puc dir amb tot l’agraïment possible: Josefina, no t’enyoro perquè penso molt amb tu.

Emi Sánchez /-02-03-2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada