dijous, 2 de novembre del 2017

L'esperança


“Afortunadament encara hi ha alzines, pins i ginesta, i és molt possible que a partir d’aquests elements es pugui reconstruir tot”  Joan Sales – Mercè Rodoreda

Pregunta estrella

Te n’ha passat alguna, a tu o a una persona estimada, estàs trista, però hi ha un senyal, que et fa pensar que encara pot retornar l’alegria i l’esperança .
___________________________________________________________________


Una Llum d'esperança

Un dels dies més tristos de la meva vida va ser quan li van diagnosticar a la meva filla dues malalties autoimmunes. Què volia dir això? Quina malaltia era aquesta? Quines conseqüències tindria? Les informacions que vaig rebre van ser molt doloroses. Era desconeguda, no tenia retrocés i es reproduïa a base de brots. Em vaig enfonsar! Però va durar poc temps, perquè amb la fortalesa que va demostrar, vaig veure que se’n sortiria. Em va donar una lliçó de coratge i supervivència. Em deia que si un no es rendeix, pot arribar a superar-ho tot. La meva filla em va fer veure la llum de l’esperança. Tenia trenta-cinc anys i dos nens petits. Ara, després de setze i haver passat per altres entrebancs difícils, encara em sorprèn la seva vitalitat, la seva pau i el seu entusiasme per la vida. Ja no tinc por, ha vençut i la veig feliç!

Emi Sánchez - 06/10/2017

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada